2012年4月8日 星期日

YOU'RE MY EVERYTHING

Santa Esmeralda輕輕柔柔的唱著這首歌,You’re my everything,那種輕輕的呼喚,“照耀著你的太陽令憂鬱的鳥兒歌唱,天空中繁星閃閃,把路途照亮,告訴我,我已綴入了情網。”你是我的一切……聽聽吧。

作為一個最平凡的愛情故事的主角,無論男女,你擁有什麼包括刻骨銘心嗎?
如果你不會忘記只是回憶。那麼你怎麼可以對這樣的30餘年前的老歌說「不曾記得」 那段過去的時光,還有冰封在記憶最深處的感情。

你是我的一切嗎?You’re my everything ....也許就是你擁有的我的一切,而無法退出。即便是在我的生命提前遠離於你時...


分享給您懷舊.......


 


 YOU'RE MY EVERYTHING                  
  (J.M. de Scarano/N.Skorsky/L.Gomez)


 SANTA ESMERALDA - 1977                   


 


 


La........  La........  La........  La......... 


You're my everything  The sun that shines above you


你是我的一切    照耀在你身上的陽光


Makes the blue-bird sing


喚醒了青鳥輕聲歌唱


The stars that twinkle way up in the sky Tell me I'm in Love


天空上繁星熠熠 告訴我:我戀愛了


When I kiss your lips I feel the rolling thunder to my fingertips 


當我吻著你的唇    我感到雷霆自指尖滾動


And all the while my head is in a spin  Deep with in I'm in love


剎那間,天旋地轉    深深的,我愛上了你


 


You are my everything


你是我的一切


And nothing's really matters but the love you bring


只要有你帶來的愛,什麼都無關緊要


You're my everything


你是我的一切


To see you in the morning with those big, brown eyes


我想在清晨看見你的棕色的大眼睛


You are my everything


你是我的一切


Forever and a day  I need you close to me


永遠的每一天    我需要你在我身邊


You are my everything


你是我的一切


You never have to worry, never fear  For I am near 


你永遠不需擔心害怕    因為我在你身邊


 


 ( solo ) 


You are my everything


你是我的一切


I live upon the land and see the sky above


我從陸地上仰望天空


I swim within her ocean, sweet and warm


我在她的海洋中泅泳,甜蜜而溫暖


There's no storm, my love 


那裡沒有暴風雨,吾愛


 


When I hold you tight


當我緊抱著你


There's nothing that can harm you in the lonely night


在寂寞的夜裡,沒有什麼能夠傷害你


I'll come to you and keep you safe and warm


我將前來,讓你感到安全而溫暖


Yet so strong, my love 


那信念如此堅定,吾愛


When I kiss your lips I feel the rolling thunder to my fingertips 


當我吻著你的唇    我感到雷霆自指尖滾動


And all the while my head is in a spin  Deep with in I'm in love


剎那間,天旋地轉    深深的,我愛上了你


La... la... la... la... la...


沒有留言:

張貼留言