2010年8月26日 星期四

Vengaboys - Shalala lala














 



 


 




Vengaboys - Shalala lala




 



There's a boy ln my mind   在我夢中有個男孩
and he knows I'm thinking of him   他知道我在想念他
On my way to the day and the night   當白天變為黑夜
The stars shine above me   繁星為我閃耀
he's been gone for some time   他離開已經有一陣子了
But I know I truly love him   但我知道我是真的愛他
And I'm singing the song   我唱著這首歌
Hoping he'll be back when he hears it  
當他聽到這首歌,但願他能回來


 



 


*My heart goes sha la la la la  
我的心唱著 沙啦啦啦啦
Sha la la in the morning   在清晨中唱
Sha la la la la   沙啦啦啦啦
Sha la la in the sunshine   在陽光裡唱著
Sha la la la la   沙啦啦啦啦
Sha la la in the evening   在黃昏時分唱著
Sha la la la la   沙啦啦啦啦
Sha la la la la just for you    這都是為了你


 



 


If your love's gone away just like mine  
如果你的愛像我一樣已遠走高飛
You fell like crying   你很想哭
Sing along maybe once maybe twice  
唱首歌吧 一次、兩次都好
Let's try it together   讓我們一起試試看
Some sweet day no one knows she'll return  
說不定她會在某個美麗的日子回來
And you'll be happy   而你也會快樂起來
Shadows It sweet In a Song   大聲唱著這首歌
Listen to your heart   傾聽你的心
It is singing (*)  它在歌唱


 



 


 






 


 





 



 


 



2 則留言:


  1. 很棒的版本
    不同的趣味,卻同樣令人忍不住想要...
    動一動一身的老骨頭
    晚安!Wendy...
    [版主回覆08/27/2010 10:41:57]感謝欣賞~ 能多一些跳舞,運動,非常好,身心舒暢

    回覆刪除
  2. 謝謝分享好棒的演唱會
    午安
    時間過得好快明天就是週末假日了
    好好利用放假出去走走喔
    紓解一下壓力 快樂的過週末假日喔
    祝身體健康 平安 喜樂
    今天跟您分享的話語
    只有滿懷自信的人,才能在任何地方都懷有自信,
    沈浸在生活中,並實現自己的意志
    憶雲與您共勉之

    [版主回覆08/27/2010 23:49:06]美女~週未愉快~

    回覆刪除