2010年10月16日 星期六

Notthing gonna change my love for you




 




NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU


對你的愛永遠不變


 


If I had to live my life without you near me


如果我必須沒有你而活下去


The days would all be empty


日子將會是一片空白


The nights would seem so long


夜晚將顯得漫長


And with you I see forever oh so clearly


有了你,我清楚的看見永恆


I might have been in love before


從前我也曾談戀愛


But it never felt this strong


但不曾感覺這麼強烈


Our dreams are young and we both know


我倆的夢未央,且我們都明白


They'll take us where we want to go


它們將帶我倆到心嚮往的地方


Hold me now, touch me now


擁抱我,觸摸我


I don't want to live without you


我不想沒有你而活下去


 


*Nothing's gonna change my love for you


對你的愛永遠不變


You ought to know by now how much I love you


現在,你應該明白我有多麼愛你


One thing you can be sure of


有一件事你可以確定   


I'll never ask for more than your love


我絕不要求你更多的愛


Nothing's gonna change my love for you


對你的愛永遠不變


You ought to know by now how much I love you


如今,你應該明白我有多麼愛你


You'll only change my whole life through


你改變了我的一生


Nothing's gonna change my love for you


對你的愛永不渝   


 


If the road ahead is not so easy


如果前方的路不好走


Our love will lead a way for us


愛將為我們指引一條出路


Like a guiding star


像一顆導航的星


I'll be there for you if you should need me


若你需要我,我就在你身旁


You don't have to change a thing


你不必改變什麼


I love you just the way you are


我就是愛你現在的樣子


So come with me and share the view


跟我來,分享這個景致


I'll help you see forever too


我將幫你也看見永恆


Hold me now, touch me now


擁抱我,觸摸我


I don't want to live without you


我不想沒有你而活下去


 


 


 



 



 


 


4 則留言:

  1. 好好聽喔喜歡...

    午安
    週末假日愉快
    今天跟您分享的話語
    運氣就像一個球那樣圓圓的,
    所以很自然地,並非總是滾落在最善良、高貴的人頭上。
    憶雲與您分享共勉之
    [版主回覆10/17/2010 15:14:20]午安~wendy也祝妳幸福快樂每一天~

    回覆刪除
  2. 喜歡這首 謝謝分享 引用回去收藏
    祝假日愉快 平安 健康

    [版主回覆10/17/2010 15:13:12]感謝嵐姐喜歡,分享愉快~
    也祝妳幸福快樂每一天~

    回覆刪除

  3. 我喜歡這段薩克斯風獨奏
    奏得真不錯
    多謝wendy分享


    [版主回覆10/18/2010 23:04:32]是唷,很Sexy和動聽的...晚安喔~

    回覆刪除
  4. 好友午安~

    我很喜歡這首歌耶

    年輕時常聽,很動人的情歌ㄋㄟ

    感謝美好的分享喔

    [版主回覆10/18/2010 22:52:44]分享愉快~Alice晚安~

    回覆刪除