2010年5月15日 星期六

right here wating for you 就在這裡等你~ 理查馬爾克斯










 


 















Oceans apart day after day


隔海相思,日復一日


And I slowly go insane


我逐漸陷入瘋狂


I hear your voice on the line


在電話裡聽著你的聲音


But it doesn't stop the pain


但那不能療傷止痛


If I see you next to never


如果永遠見不到你


How can we say forever


我倆還談什麼天長地久



 Wherever you go



不論你去了哪裡?


Whatever you do


不管你做了什麼?


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候


Whatever it takes


不管未來如何


Or how my heart breaks


或我有多麼傷心


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候



 I took for granted, all the times


過去我一直視為理所當然


That I thought would last somehow


以為那終究會繼續


I hear that laughter, I taste the tears


我聽到笑語,嚐到淚水


But I can't get near you now


現在卻無法靠近你



Oh, can't you see it baby


寶貝,你難道看不出來?


You've got me goin' crazy


你已經令我瘋狂



 Wherever you go


不論你去了哪裡?


Whatever you do


不管你做了什麼?


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候


Whatever it takes



不管未來如何


Or how my heart breaks


或我有多麼傷心


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候



 I wonder how we can survive


This romance


我懷疑要怎樣才讓這段戀情繼續下去


But in the end if I'm with you


如果最後我能夠和你在一起


I'll take the chance


我會好好把握機會



Oh, can't you see it baby


寶貝,你難道看不出來?


You've got me goin' crazy


你已經令我瘋狂



 Wherever you go


不論你去了哪裡?


Whatever you do


不管你做了什麼?


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候


Whatever it takes


不管未來如何


Or how my heart breaks


或我有多麼傷心


I will be right here waiting for you


我都會在此為你等候


 



 



 

 


 

 

 

沒有留言:

張貼留言