2010年6月23日 星期三

*((Missing You 想念你-Diana Ross))*

*【線上試聽‧請支持正版】*
































Photobucket 



*((Missing You 想念你-Diana Ross))*


Since you've been away自從你離去

I've been down and lonely我一直感到難過與孤單

Since you've been away自從你離去

I've been thinking of you我一直想念著你

Trying to understand the reason you left me想知道你離我而去的原因

What were you going through你遇到了什麼

(*)I'm missing you我想念你

Tell me why the road turns告訴我 為什麼路轉了方向

I'm missing you我想念你

Tell me why the road turns告訴我 為什麼路轉了方向(#)

As I look around當我環顧四週

I see things that remind me不禁觸景傷情

Just to see you smile我只想看看你的笑容

Made my heart fill with joy使我內心充滿喜悅

I'll still recall我依然記得

All those dreams we shared together所有我倆共享的夢想

Where did you run to, boy你在哪裡 男孩(*)

(#)Sometimes I've wondered有時不禁懷疑

I didn't understand我真的不明白

Just where you were trying to go你想去向何方

Only you knew the plan只有你清楚整個計劃

And I tried to be there我曾試著跟隨

But you wouldn't let me in你卻不讓我去

But now you've gone away, boy如今你已遠離 男孩

I feel so broken hearted我傷心欲絕

I knew the day we started我知道從第一天開始

That we were meant to be我倆註定要在一起

If only you'd let me如果你接納我的話

I've cried so many tears我以淚洗面

Gotta face now all my fears終得獨自面對恐懼

We let time slip away我倆讓時光溜走

I need you, boy我需要你 男孩

Here today此時此地

(口白)There was so much you gave me你給了我許多

To my heart, to my soul給了我的心 我的靈魂

There was so much of your dreams that were never told有多少你的夢想從未訴說

You had so much hope for a brighter day你對光明的遠景充滿希望

Why were you my flower plucked away為何是你摘去了我的花朵











 


沒有留言:

張貼留言