2010年9月18日 星期六

西域男孩 Westlife Soledad

 

 




 

 

081020613.gif


 


Soledad  孤寂心聲


 



If only you could see    多希望你能看見


 




the tears in the world you left behind   在那個被你遺棄的世界中有我的淚水


 




If only you could heal my heart just one more time多希望你能再次療瘉我的情傷


 


Even when I close my eyes    就算我閉上雙眼


 


There's an image of your face   仍無法忘卻你的臉龐


 


And once again I come I'll realize   再度明白


 


 You're a loss I can't replace   你永遠無可取代


 


Soledad 孤寂

 


It's a keeping for the lonely 自你離去那一天起


 


Since the day that you were gone 我再也無法與孤單分離


 


Why did you leave me 為什麼要離我而去


 


Soledad 孤寂


 


In my heart you were the only 你是我心中的唯一


 


And your memory live on 這記憶永存在我心中


 


Why did you leave me 為什麼要離我而去


 


Soledad 孤寂


 


Walking down the streets of nothingville  漫步在荒無人煙的街道上


 


Where our love was young and free 在那條拓印著年少的我們奔放愛情的街道上


 


Can't believe just what an empty place 無法相信它已變得如此空虛


 


It has come to be  I would give my life away  我願意放棄生命


 


If it could only be the same   只求回到從前


 


Cause I can't still the voice inside of me  因為我無法阻止內心呼喚著你的聲音


 


That is calling out your name   它喚著你的名


 



Time will never change the things you told me 時間不會改變你對我的承諾


 



After all we're meant to be    我們是命中注定的一對


 


love will bring us back to you and me   愛情會帶我們回到從前


 


If only you could see   多希望你能看見


 



081020613.gif


 




081020613.gif


 





 


 



2 則留言:

  1. 謝謝分享好聽的西洋歌曲喔

    祝妳~開心每一天

    [版主回覆09/19/2010 16:37:57]謝謝~分享愉快~

    回覆刪除
  2. 9.20
    ~Wendy美女早~
    一月知夜,一星明心;一語寒暄,一番真意;
    一絲想念,一生記得;一次相聚‧一世回憶;
    一同求願,一圓兩全!
    夏季星空~祝福你
    ~中秋佳節愉快~
    歡迎到夏季星空舊格賞文~歡迎點圖連結


    [版主回覆09/20/2010 10:56:03]非常感謝星空美女全心的祝福
    中秋佳節愉快

    回覆刪除