2011年4月20日 星期三

ღ (EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU - BRYAN ADAMS


 




(20. Nov 09' Remark)
突然想起南台灣的Amigo兄的手機答鈴就是這首I do it for you,希望你有留意到了
Amigo!歡迎你加入歐吉尚西洋老歌的行列,也希望你會喜歡...



 





(EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU - BRYAN ADAMS


我所做的一切都是為了你 - 布萊恩亞當斯


Look into my eyes,you will see  看著我的眼睛,你會了解
What you mean to me.  你對我的意義
Search your heart,search your soul  探索你的內心,你的靈魂
And when you find me there,you'll search no more.  當你發現了我,你再也毋需尋覓
Don't tell me it's not worth tryin' for.  別說那不值得嘗試
You can't tell me it's not worth dyin' for.  別說那不值得拼死以求
You know it's true  你曉得那是真的
Everything I do I do it for you.  我所做的一切,都是為了你



Look into my heart,you will find  直視你的內心
There's nothin' there to hide.  你會發現毋需隱瞞什麼
So take me as I am,take my life.  接納我,我的生命
I would give it all,I would sacrifice.  我願意犧牲所有
Don't tell me it's not worth fightin' for.  別說不值得為它奮鬥
I can't help it,there's nothin' I want more.  我無法自拔,別無所求
You know it's true  你曉得那是真的
Everything I do I do it for you.  我所做的一切,都是為了你



There's no love like your love  沒有別的愛像你的一樣
And no other could give more love.  沒有人能付出更多的愛
There's nowhere unless you're there  除非你出現
All the time,all the way.  永遠都是如此



Don't tell me it's not worth tryin' for.  噢!別告訴我那不值得嘗試
I can't help it,there's nothin' I want more.  我無法自拔,別無所求
I would fight for you,I'd lie for you,  我願為你奮鬥,為你而活
Walk the wire for you,yeah,I'd die for you.  在你引導之下呀!為你犧牲
You know it's true  你曉得那是真的
Everything I do I do it for you.  我所做的一切,都是為了你


★    ★





.

 


 



沒有留言:

張貼留言