2011年3月11日 星期五

Puppy Love














PUPPY LOVE – DONNY OSMOND 稚愛 - 唐尼奧斯蒙




And they called it puppy love人們說那是幼稚的愛
Oh,I guess they'll never know
我想他們永遠不會明白
How a young heart really feels
年輕的心真正的感受
And why I love her so
還有我為何如此愛她

And they called it puppy love
人們說那是幼稚的愛
Just because we're in our teens
只因為我們才十幾歲
Tell them all it isn't fair
告訴他們,這不公平
To take away my only dream
竟奪走我唯一的夢

I cry each night my tears for you
我每晚都為妳哭泣
My tears are all in vain
淚水卻是白流
I'll hope and I'll pray that maybe someday
我期盼,我祈禱有一天
You'll be back in my arms once again
妳會重回我懷抱

*Someone, help me, help me, help me please
有誰能夠幫幫我
Is the answer up above
答案是否就在天上
How can I,how can I tell them
我該如何告訴他們
This is not a puppy love
這不是幼稚的愛




 


 


沒有留言:

張貼留言