2011年2月25日 星期五

One Of These Nights




 













 


 






 


One of these nights


我一直在尋找撒旦的女兒  也一直在尋找穿白衣的天使

我一直在等待一個同時俱備這兩種特質的女人


EAGLES

One of these nights 
總有一夜
One of these crazy old nights  
總有一個瘋狂的夜晚
We’re gonna find out pretty mama  
我要找到你 美麗的女人
What turns on your lights 
是什麼東西讓你心動
The full moon is calling the fever is high  
天上的滿月在召喚 四周的溫度漸升
And the wicked wind whispers and moans
邪惡的風在你耳邊輕聲低語
You got your demons and you got desires  
你有著邪惡的念頭和慾望
And I got a few of my own 
我也有我的

Ooh someone to be calling to  
某人將被召喚
In between the dark and light 
在黑暗與光明之間
Ooh coming right behind you  
我會緊隨在你身後
Swear I’m gonna find you one of these nights 
發誓一定要找到妳 總有一夜

One of these dreams  
總有一夜
One of these lost and lonely dreams now  
在這迷失又孤獨的夢境
We’re gonna find one  
我會找到一個
One that really screams  
一個讓我尖叫的

I’ve been searching for the daughter of the devil himself  
我一直在尋找撒旦的女兒
I’ve been searching for an angel in white  
我也一直在尋找穿白衣的天使
I’ve been waiting for a woman  
我一直在等待一個
who’s a little of both  
同時俱備這兩種特質的女人
And I can feel her but she’s nowhere in sight  
而我能感到她的存在但卻遍尋不著

Ooh loneliness will blind you  
寂寞會使你盲目
In between the wrong and the right  
在對與錯之間
Ooh coming right behind you  
我會緊隨在你身後
Swear I’m gonna find you one of these nights 
發誓一定要找到你 總有一夜





 


 


沒有留言:

張貼留言