2011年6月28日 星期二

ღ No Matter What










無論別人對我說了些什麼
?無論別人對我做了些什麼?我不能否認我所相信的,我無法不做我自己無論別人怎麼看待,無論別人如何傷害,無心還是有意?我不會放棄想要堅持的,一切都將繼續下去---隨著時間在我生命中流逝的歲月,我已能對任何人,任何事,不存希翼,無所苛求,並且學習遺忘最大的拂逆與記起最微小的美好面 - 胡品清

  NO MATTER WHAT - BOYZONE  LYRICS

No matter what they tell us  無論別人告訴我們什麼
No matter what they do 
無論別人做了什麼
No matter what they teach us 
無論別人教了我們什麼
What we believe is true 
我們相信的都是真的
No matter how they call us 
無論別人怎麼稱呼我們
No matter how they attack 
無論別人怎麼攻擊
No matter where they take us 
無論別人將我們帶到何處
We'll find our own way back 
我們一定能找到回家的路
I can't deny what I believe 
我不能否認我所相信的
I can't be what I'm not 
我無法不做我自己
I'll know our love forever 
我將永遠明白我倆的愛
I know no matter what 
我知道無論如何
If only tears were laughter 
如果眼淚換成歡笑
If only night was day 
如果黑夜換成白晝
If only prayers were answered 
如果禱告有 所回應
Then we would hear god say 
,我們可以聽到上帝說
No matter what they tell you 
無論別人對你說了什麼
No matter what they do
無論別人對你做了什麼
No matter what they teach you
無論別人教了你什麼
What you believe is true
你所相信的都是真的


And I will keep you safe and strong  我會保護你的安 ,使你堅強
And sheltered from the storm 
不讓你受風吹雨打
No matter where it's barren 
不論土地如何貧瘠
A dream is being born 
一個夢想已經誕生
No matter who they follow 
無論他們跟著誰
No matter where they lead 
無論他們走向何處
No matter how they judge us 
無論他們怎樣評判我們
I'll be everyone you need 
我會是你的支柱
No matter if the sun don't shine 
無論太陽是否照耀
Or if the skies are blue 
或天空是否蔚藍
No matter what the ending 
無論結局是什麼
My life began with you 
我的人生與你一起展開
I can't deny what I believe 
我不能否認我所相信的
I can't be what I'm not 
我無法不做我自己
I know this love's forever 
我明白這份愛是永遠


That's all that matters now, no matter what  無論如何,那才是現在最重要的








   



 

 


 


沒有留言:

張貼留言