2011年6月16日 星期四

用PS做閃閃發光的效果

用PS做閃閃發光的效果



網誌分類:♧PhotoShop |

網誌日期:2007-07-19 22:13



原本很累不太想出教學的,不過我看到了我的好朋友Kennis 好似很想學啊


所以我特別為Kennis 做了這個教學,現在我做教學變了熟手技工


所以也不會花太多時間來做圖出教學,希望大家喜歡這個效果吧



還有這個教學是在YY老師的其中一篇文章內學的--->PS+IR自製樣色閃字







買來自用送禮都岩用的--->9款可愛的身高尺  



超抵用的--->麵包超人&KITTY學習褲



Kuromi第一個貼堂一個字~~~靚




軒媽 :做得好得意呀~~




๑۩ﺴ 阿靜 ๑۩ﺴ :好掂呀~~好喜歡呀~我好鐘意呢個效果(內陰影)架.




Kennis : 哇~~呢個我鐘意呀





堯爸 哇~~堯爸我比100分呀~~正呀~~勁靚呀



Kuromi 做的,好特別~~不錯不錯




1961唔錯呀~~幾好呀




麻煩大家唔好斷連個相簿呀,因為我唔得閒上傳呀,


所以全都盜連左你地既圖片架千其咪斷連呀,


如果唔係別人就睇唔到你地既靚靚作品架喇



 


 



沒有留言:

張貼留言